Soms heb je even een andere blik, frisse wind of gewoon extra communicatie kracht nodig in je organisatie. Omdat:

  • Een crisis, product- of programma introductie extra publiciteit en kundige woordvoering vraagt
  • Een nieuwe manier van werken, vernieuwd team, programma of product  tijdelijk extra communicatie kracht vraagt
  • Een nieuwe collega gezocht wordt maar het werk nu al start

Met ruim 25 jaar ervaring als woordvoerder en senior communicatie adviseur in diverse organisaties en als PR consultant van diverse personen in de media  bij zowel de overheid als het bedrijfsleven, biedt ik betrouwbare en kundige ondersteuning. Bovendien  breng ik nieuwe ervaringen uit andere organisatie mee. Vaak in de rol van verbindende aanjager of betrokken senior medewerker in het team.

Interim communicatie advies bij diverse PR- en communicatie vragen

Zoek je sparringkracht  bij  jouw positionering, marketing of communicatie vraag?  Als ervaren communicatie strateeg help ik graag met de strategie achter je PR, marketing- en communicatievraagstukken.

Vervolgens help ik deze concreet vertalen in de hele communicatiemix, zowel online en offline.

 Ik bouw graag mee aan een effectieve content strategie met een authentieke merkidentiteit als fundament.


Zoek je dus (interim) communicatie-ondersteuning op senior niveau? Neem dan vrijblijvend contact op.

 

Communiceert jouw organisatie als een persoonlijkheid in de media?

Ook als organisatie geldt dat  wat er niet bewust gecommuniceerd wordt (non verbaal) het sterkst wordt ervaren.

Vooral wanneer het spannend wordt in de publiciteit of crisissituaties is de onderstroom nog meer voel- en vooral zichtbaar. Alle trucjes ten spijt.

 

Mensen ervaren de communicatie van een organisatie vaak als die van een 'persoon', en veel minder als die van 'een organisatie'  

 

Ze willen weten met 'wie' ze te maken hebben, niet met 'wat'. Want 'wie' gaat over vertrouwen en met 'wie' kunnen ze zich verbinden.

 

Dat daagt jouw organisatie uit om als persoonlijkheid te  communiceren.  Bezield en authentiek. Online en offline. Intern en extern. 

 

Vanuit een eigen missie en visie vertellen waarom jouw organisatie doet wat ze doet.  Geen truc maar, doorleeft en authentiek.

 

Dan ontstaat er echte verbinding met binnen en buiten.